Business Analytics Forum II: “Connecting the dots: Social Media, Analytics, Corporate Culture & Strategy”

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που παρουσιάζουμε στο Business Analytics Forum 2012, που θα πραγματοποιηθεί στο The American School of Classical Studies (Αθήνα) την Πέμπτη, 26 Απριλίου. Η ομιλία μας έχει τον τίτλο “Connecting the dots: Social Media, Analytics, Corporate Culture & Strategyή ελληνιστί, εκεί που συνδέονται τα Social Media, η ανάλυση, η εταιρική κουλτούρα & η στρατηγική.

Business Analytics forum banner

Τα Social Media είναι η μεγαλύτερη αλλαγή που έχουμε βιώσει, μετά από τη βιομηχανική επανάσταση. Πλέον δεν υπάρχει επιλογή για τις επιχειρήσεις για το αν θα δραστηριοποιηθούν ή όχι στα Social Media. Το ερώτημα είναι πόσο καλά θα δραστηριοποιηθούν. Μέσα στον αγώνα για προσαρμογή στη μεγάλη αλλαγή, αρκετά είναι τα παραδείγματα περιπτώσεων που συνεχίζουν να εφαρμόζουν τις παλιές τακτικές μάρκετινγκ χρησιμοποιώντας τα νέα μέσα. Η αλλαγή όμως που η εποχή των κοινωνικών δικτύων επιφέρει, δεν αφορά τη μεταφορά των παλιών τακτικών στα νέα μέσα, δεν πρόκειται ούτε καν για την εκμάθηση της χρήσης των νέων μέσων – αφορά κάτι πολύ μεγαλύτερο.  Αφορά τη συμπεριφορά των επιχειρήσεων και την εκπαίδευσή τους στο να μάθουν να είναι κοινωνικές, να μοιράζονται, και να εξελίσσονται.

Αυτή ακριβώς είναι η αλλαγή κουλτούρας στην οποία πρέπει οι επιχειρήσεις να προσαρμοστούν εάν θέλουν να επιβιώσουν, καθώς η φορά διάχυσης πληροφορίας δεν είναι πια από πάνω προς τα κάτω αλλά το ανάποδο.

Οι εταιρείες πρέπει να κατανοήσουν το DNA τους προκειμένου να καταλάβουν πώς να «εξανθρωπίσουν» το εταιρικό τους προφίλ και να επικοινωνήσουν ουσιαστικά με ανθρώπους. Έχοντας αυτό ως σημείο αφετηρίας, οι εταιρείες μπορούν να προχωρήσουν σε στρατηγικό σχεδιασμό (καταγραφή στόχων: τί θέλω να πετύχω, πώς και γιατί), να εμπλακούν ενεργά στο διάλογο και να ασκήσουν επιρροή στην αγορά τους, και στη συνέχεια βέβαια, να μετρήσουν και να αναλύσουν τα αποτελέσματα. (Διαβάστε το σχετικό blog post Πηγαίνοντας από το “Είμαι στα social media” στο “Έχω μια social media στρατηγική”)

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής μας στο Business Analytics Forum 2012 θα σας δείξουμε πώς το Gnostix συνδέει τις τελείες μεταξύ των Social Media, της ανάλυσης, της εταιρικής κουλτούρας και της στρατηγικής. Θα θέλαμε πολύ να σας δούμε εκεί και να σας γνωρίσουμε από κοντά!

Μάθετε περισσότερα για την ομιλία μας

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *