Social Media πρακτικές για να βελτιώσετε τα conversion σας

Εκατομμύρια άνθρωποι μπαίνουν σε μία ή περισσότερες Social Media πλατφόρμες κάθε μέρα. Καθώς τα νούμερα λένε πως εκεί «συχνάζουν» οι περισσότεροι, οι social πλατφόρμες μπορούν να αποτελέσουν ένα πολύ καλό (online) μάρκετιγνκ εργαλείο – εφόσον βέβαια χρησιμοποιηθούν σωστά. Ενώ τα social media είναι περισσότερο για «διασκέδαση» σε προσωπική χρήση, δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με αυτόν τον τρόπο από τον επιχειρηματικό κόσμο. Στην ουσία, ο μόνος λόγος για να δραστηριοποιηθεί μία επιχείρηση στα Social Media  είναι για να αυξήσει την απόδοση της επένδυσής της σε αυτά. Όμως κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει ποτέ εάν η επιχείρηση τα χρησιμοποιεί χωρίς στόχους και οργάνωση.

Εάν θέλετε να δείτε αποτελέσματα από τη δραστηριοποίησή σας στα Social Media, πρέπει να ακολουθήσετε τα παρακάτω:

Αναπτύξτε στρατηγική και βάλτε στόχους

Δε θα παίρνατε μέρος σε κάποια ομιλία ή σε κάποια έκθεση χωρίς την κατάλληλη προετοιμασία σωστά? Και δε θα ξοδεύατε χρήματα σε διαφήμιση εάν δεν κάνατε πρώτα δημογραφική έρευνα στο κοινό που θα στόχευε το μέσο διαφήμισής σας, έτσι δεν είναι? Πραγματικά το ερώτημα του γιατί μερικές επιχειρήσεις πιστεύουν οτι μπορούν απλά να μπουν στα Social Media και να καταλάβουν τί γίνεται στην πορεία, για εμένα είναι ακόμα αναπάντητο. Όπως και με όλες τις τακτικές μάρκετινγκ, έτσι και με τα Social Media είναι πολύ σημαντικό να μπουν στόχοι και να αναπτυχθεί στρατηγική για την επίτευξή τους.

Προγραμματίστε καμπάνιες με χρονοδιάγραμμα

Το πιο πρόσφατο δημοσίευμά σας (π.χ. ένα whitepaper) λογικά θα είναι και το επίκεντρο των ενεργειών σας στα Social Media. Προσδιορίστε ένα χρονικό διάστημα για την τωρινή σας καμπάνια. Μετά, προχωρήστε στην επόμενη. Πρόκειται για μία συνεχή διαδικασία του να αποφασίζετε το τί θέλετε να προμοτάρετε περισσότερο τη δεδομένη χρονική περίοδο.

Προκαλέστε δράση (call to actions)

Είναι πολύ ωραίο να καταφέρετε να δημιουργήσετε κοινότητα στα Social Media αλλά τα μέλη αυτής της κοινότητας είναι χρήσιμα μόνο αν οντως κάνουν κάτι. Δώστε τους κίνητρο να ενεργήσουν. Αντί για να αναρτήσετε απλά ένα link για να κατεβάσουν το τελευταίο σας whitepaper, αναρτήστε ένα μήνυμα που να εξηγεί γιατί πρέπει να το κατεβάσουν. Τί θα κερδίσουν από αυτό? Και μη φορτώνετε τα Social Media μηνύματά σας με διάφορες λέξεις / νοήματα και πολλά hashtags. Διατηρήστε τις αναρτήσεις σας απλές και με ένα νόημα.

Προσθέστε social sharing δυνατότητα στο κείμενό σας

Το να δημοσιεύτε το κείμενό σας στα Social Media είναι ένα θέμα. Το άλλο είναι να το δημοσιεύουν και οι άλλοι. Σίγουρα πιστεύετε πως αυτά που λέτε και γράφετε είναι πολύ ενδιαφέροντα και πως όλοι θα πρέπει να τα δουν και να τα διαβάσουν. Αυτό όμως που προσελκύει πραγματικά τα περισσότερα βλέμματα είναι όταν κάποιος τρίτος έχει όντως βρει ενδιαφέρον το μήνυμά σας και το έχει μοιραστεί με τη δική του κοινότητα. Βάλτε λοιπόν social sharing buttons στα κείμενά σας που διευκολύνουν αυτό το σκοπό. Και με αυτό τον τρόπο φυσικά θα έχετε μεγαλύτερη δημοσιότητα και δυνατότητα να μεγαλώσετε το Social Media κοινό σας.

Βεβαιωθείτε οτι μπορούν να σας βρουν

Προκειμένου να είναι αποτελεσματικές οι ενέργειές σας στα Social Media, πρέπει να μπορεί και το κοινό σας να σας εντοπίσει. Βεβαιωθείτε οτι κάνετε τις απαραίτητες κινήσεις βελτιστοποίησης στους Social Media λογαριασμούς σας, όπως θα κάνατε και στο website σας. Δηλαδή προσθέστε λέξεις-κλειδιά στο πεδίο “description” και ένα link στο website σας. Επωφεληθείτε χρησιμοποιώντας μέσα στις αναρτήσεις σας hashtags για να σας βρίσκουν στην αναζήτηση του Twitter. Κάντε follow και re-tweet άλλους για να τραβήξετε την προσοχή τους.

Μετρήστε

Αναλύστε τα στατιστικά σας και δείτε πώς τα social media φέρνουν επισκεψιμότητα και σε ποιές σελίδες στο site σας. Αυτό  θα σας δώσει και πληροφορία σχετικά με το ποιές Social Media πλατφόρμες είναι πιο αποτελεσματικές για την αγορά σας, έτσι ώστε να μπορείτε να εστιάσετε σε αυτές περισσότερο.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>