Τι λένε για εσάς..;

Αυτό το blog post είναι δεύτερη ανάρτηση από το post στο blog της Cubik-s. Το πρωτότυπο κείμενο βρίσκεται εδώ: http://www.cubik-s.com/blog/τί-λένε-για-εσάς

Ωραία λοιπόν..! Δημιουργήσατε προφίλς στα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης! Δημιουργήσατε και μια στρατηγική γύρω απο αυτά και θέσατε στόχους ως προς αυτά. Άντε και προσπαθείτε να τα ανανεώνετε συχνά προκειμένου να διατηρείτε το ενδιαφέρον του κοινού σας.

Social-Media-Hype

Είναι όλα αυτά όμως αρκετά; Είναι σε θέση να σας πάνε στο επόμενο επίπεδο που επιθυμείτε; Γιατί καλά όλα αυτά αλλά παραβλέπετε έναν πολύ σημαντικό παράγοντα.. τον χρήστη!!! Διότι ο χρήστης είναι πλέον αυτός που καθορίζει την στρατηγική μάρκετινγκ που θα εφαρμόσετε και τους στόχους που θα θέσετε. Πώς όμως είστε σε θέση να μπορέσετε να αναζητήσετε τι είναι αυτό που θέλει ο χρήστης, τι του λείπει, τι τον ενοχλεί, τι παράπονα έχει ή τι “θέλω” έχει;

Τι πραγματικά θέλουν οι πελάτες μου;

Όλα αυτά μπορείτε πλέον να τα ικανοποιήσετε με ένα αποτελεσματικό εργαλείο monitoring & metrics προκειμένου να εντοπίζετε γύρω απο το διαδίκτυο και σε πραγματικό χρόνο ότι σχετικές συζητήσεις αφορούν την εταιρία και τα προϊόντα σας. Ή ακόμα να “κατασκοπεύσετε” νόμιμα τους ανταγωνιστές σας!!!

Η Cubik-S χρησιμοποιεί ένα Ελληνικό εργαλείο monitoring, το Gnostix, το οποίo μάλιστα συμμετέχει ως φιναλίστ στα 10 Ελληνικά startups του Ελληνικού “Get in the Ring” στα πλαίσια της Παγκόσμιας Εβδομάδας Επιχειρηματικότητας.

Gnostix

Το Gnostix συλλέγει εξατομικευμένα αποτελέσματα ανάλογα με το τι ενδιαφέρει την κάθε επιχείρηση και έχει σχεδιαστεί στην Ελλάδα ειδικά για να παρακολουθεί KAI την ελληνική αγορά, ενώ είναι η μόνη πλατφόρμα που επεξεργάζεται και Greeklish. Το Gnostix χρησιμοποιεί έναν αλγόριθμο που συνεχώς εκπαιδεύεται και αναγνωρίζει όλα τα αποτελέσματα σε ελληνικά και greeklish, ενώ μπορεί να προσαρμοστεί και σε 18 ακόμα γλώσσες.

Αυτό δε που μας αρέσει περισσότερο στην πλατφόρμα είναι ότι έχει ένα πολύ φιλικό interface με αποτέλεσμα να μπορούν και οι λιγότερο “σχετικοί” με τέτοια παρόμοια εργαλεία να μπορούν να το χρησιμοποιήσουν αποτελεσματικά και να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα για τους ανταγωνιστές τους ή για το δικό τους brand name.

Εάν αναζητάτε λοιπόν τρόπους για να διαχειριστείτε τη φήμη σας, να εμπλακείτε σε ουσιαστικό διάλογο με τους τωρινούς αλλά και δυνητικούς σας πελάτες και να βρείτε τις σημαντικές τάσεις της αγοράς, τότε δοκιμάστε το Gnostix!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>