Online Reputation Management for the Hospitality Industry

Online Reputation Management for the Hospitality Industry

Ο καλύτερος τρόπος για να ενισχύσετε το όνομα του ξενοδοχείου σας, μέσα σε μία τόσο ανταγωνιστική αγορά όσο η αγορά τουρισμού, είναι να γνωρίζετε ξεκάθαρα το ΓΙΑΤΙ οι επισκέπτες σας έρχονται σε εσάς.

Με το που συνειδητοποιήσετε ποιό είδος εμπειρίας είναι αυτό το οποίο έρχεται για να ζήσει ο επισκέπτης σας, τότε μπορείτε να ξεκινήσετε την ανάπτυξη της επιχειρηματικής σας στρατηγικής.

Η ανάπτυξη στρατηγικής απαιτεί πολλά βήματα όπως η έρευνα, η συνειδητοποίηση της υπάρχουσας αντίληψης για την επιχείρηση, η ανασκόπηση του ανταγωνισμού, η παρακολούθηση των τάσεων της αγοράς και η καταγραφή των εταιρικών στόχων. Και στόχοι πρέπει να θέτονται συγκεκριμένα και για την online και social παρουσία του ξενοδοχείου.

Η Tara Lewis, Regional Director of Marketing, Yelp κατά τη διάρκεια ενός πάνελ που διοργάνωσε πρόσφατα το The Pappas Group: «From React to Ignite: Building a Positive Hospitality Brand Online,”τόνισε οτι είτε οι επιχειρήσεις συμμετέχουν ενεργά στον online διάλογο, είτε όχι, ο διάλογος διαδραματίζεται.»

Συγκεκριμένα στην ξενοδοχειακή αγορά, είναι πολύ σημαντικό να «ακούτε» και τα καλά και τα κακά σχόλια με την ίδια προσοχή και να αναλύετε την κάθε περίσταση.

Επειδή τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι “μικρόφωνα” για τον πελάτη – και μέσα από αυτά η φωνή του πελάτη μπορεί να ακουστεί σε όλον τον κόσμο από οποιονδήποτε στον κόσμο, οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις παγκοσμίως έχουν αγκαλιάσει τα social media και τα έχουν εντάξει στην επιχειρηματική τους καθημερινότητα.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη παγκόσμια έρευνα που διεξήγαγε το The Center of Hospitality Research σε συνεργασία με τα ReviewPro, STR Global, και Travelocity:

-      Το ποσοστό αυτών που πριν κάνουν μία online κράτηση, διαβάζουν τα αναρτημένα σχόλια στο Tripadvisor, μεγαλώνει συνεχώς.

-      Αν ένα ξενοδοχείο καταφέρει να αυξήσει τη βαθμολογία του κατά ένα βαθμό στην πενταβάθμια κλίμακα του Tripadvisor, τότε μπορεί να αυξήσει τις τιμές του κατά 11,2% και να διατηρήσει τα ίδια επίπεδα κρατήσεων και το ίδιο μερίδιο αγοράς!

-      Μία αύξηση 1% στο online reputation score ενός ξενοδοχείου, οδηγεί σε αύξηση των τιμών του κατά 0,89%, όπως μετρήθηκε βάση του ADR (Average Daily Rate) .

-      H ίδια αύξηση στο online reputation score, οδηγεί επίσης σε άνοδο της πληρότητας του ξενοδοχείου έως και 0,54%.

-      Τέλος, η ίδια αύξηση 1%, οδηγεί σε μία αύξηση της τάξεως του 1,42% σε κερδοφορία για κάθε διαθέσιμο δωμάτιο (RevPar).
Τουριστικές επιχειρήσεις όλων των μεγεθών – από τη μεγαλύτερη αλυσίδα ξενοδοχείων μέχρι το μικρό καφενείο της γειτονιάς – έχουν αρχίσει να συνειδητοποιούν τις δυνατότητες, και έχουν αρχίσει να βρίσκουν το δικό τους μοναδικό τρόπο να αξιοποιήσουν τη δύναμη του Facebook, του Twitter, του Tripadvisor, του Foursquare και πολλών άλλων κοινονικών δικτύων.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>